Informații pentru utilizatori

Pentru programarea unui serviciu

  1. Accesați secțiunea programări
  2. Selectați serviciul, specialistul, ziua și ora dorite
  3. Completați datele dumneavoastră de contact și informațiile din formularul electronic de programare
  4. Descrieți motivul solicitării consultanței sau transmiteți  documente/filmări pentru prezentarea cazului prin link-ul Încărcare documente primit pe mail-ul de confirmare a programării (opțional)
  5. Citiți cu atenție Termenii și condițiile de utilizare a website/platforma“,“Politica de confidențialitate
  6. Bifați acordurile si finalizați programarea
  7. Verificați pe adresa de e-mail confirmarea programării și primirea link-ului de acces la întâlnirea on-line prin intermediul aplicației Teams Microsoft. În același mail găsiți și link-ul cu numele Încărcare documente pentru a transmite documentele necesare identificării utilizatorului/părintelui/reprezentantului legal în copie conformă cu originalul: carte de identitate/pașaport/certificat de rezidență valabile (documente cu fotografii tip) ale utilizatorului și certificatul de naștere al copilului. Transmiteți documentele exclusiv sub formă de fișiere!
  8. În cazul în care nu primiți nici un mail vă rugăm să solicitați suport la numărul de telefon 0752.678.144 sau pe office@eat-telecare.ro.

Pentru accesarea serviciului la data și ora programată

  1. Asigurați-vă că aveți acces la o cameră video și un microfon funcționale, precum și la o conexiune internet care să permită interacțiunea cu specialistul
  2. Accesați link-ul cu numele Încărcare documente pentru a transmite documentele/înregistrările video pentru prezentarea cazului dar și documentele necesare identificării utilizatorului /părintelui /reprezentantului legal în conformitate cu prevederile din Termenii și condițiile de utilizare a website/platforma
  3. Accesați link-ul de conectare cu softul Microsoft Teams în format vizitator. Pentru mai multe detalii puteți consulta termenii și condițiile Microsoft pentru utilizarea aplicației disponibili la https://support.office.com/en-us/article/microsoft-teams-free-online-subscription-agreementb1da79c4-4c9e-458d-b0ec-74a0a33b7ccd
  4. Alăturați-vă întâlnirii la distanță când aveți acordul furnizorului serviciului de consultanță la distanță solicitat
  5. După finalizarea întâlnirii la distanță, achitați prețul serviciului livrat de furnizorul de servicii de consultanță pe care l-ati accesat, prin transfer bancar, conform facturii emise de către Furnizorul care a prestat serviciul de consultanță la distanță solicitat, în conformitate cu prevederile din “Politica de facturare și plăți” din Termenii și condițiile de utilizare a website/platforma
Meniu